Zákaznické centrum
Všední dny: 7.30 - 17.00
Kontaktujte nás

Technická podpora

Volejte na 484 800 300

  • Máte technické potíže s našim připojením a potřebujete poradit?
  • Jsme tady pro vás každý všední den od 7.30 do 22.00.
  • Pokud se to pokazilo o víkendu nebo státním svátku, jsme na lince od 8.00 do 20.00. 
Podpora

S čím vám můžeme pomoci?

Telefon

Musím platit měsíční paušál za telefonní služby a-net?

Ne, a-net neúčtuje žádný měsíční paušál. Platíte pouze za skutečně provolané minuty.

Mohu si ponechat své stávající telefonní číslo?

Ano, a-net umožňuje přenést vaše stávající telefonní číslo k jejich službě.

Je možné využívat telefonní služby a-net bez kabelové připojky?

Ne, tuto službu neposkytujeme.

Jaké jsou ceny za volání u a-net?

Ceny za volání se liší; například do pevných linek v ČR je cena 0,61 Kč/min a do mobilních sítí 1,21 Kč/min. Ceny volání do vybraných evropských států začínají od 3,15 Kč.

Jsou s telefonními službami a-net spojené nějaké jednorázové poplatky?

Aktivační poplatek za telefonní číslo a poplatek za přenesení čísla jsou zdarma.

Ke stažení

Ceníky, smlouvy a všeobecné obchodní podmínky.

Zobrazit více
Existence sítě

Získání vyjádření o existenci našich sítí.

Zobrazit více
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení
chatsimple